- engstelige monstre og andre kreasjoner -

onsdag 18. februar 2009

En liten bukett lekebukser



SKREKK & GRU synes lekebukser skal være 1) glade å se på og 2) perfekte å turne i. I tillegg liker vi innslag av gjenbruk! Disse lekebuksene i str 1-4 år har ribb i livet og i beina. Lommene av vintage-tekstiler har fått doble sømmer, og skrittsømmen er ekstra forsterket. Modellen er vid og med lange bein, og på grunn av ribben i beina kan buksa brukes lenge. Lekebuksene på bildene har allerede fått lekne eiere, men etter planen skal det komme flere bukser for salg etterhvert. 

6 kommentarer:

annesand sa...

Disse buksene var bare helt utrolig flotte! Tusen hjertelig takk for inspirasjonen!

Elisabeth sa...

Hei!
Så deg i Kamille og ble nysgjerrig på bloggen din:)
Så mye fint du lager, -du er god på symaskina!!!
Sydde mye selv før, men det er blitt lite siste årene.
Dog...igår sydde jeg et babysengesett...merket at jeg er rusten med syinga.
Men det kommer ei lita ei som trenger litt utstyr snart og det inspirerte til å lage noe selv.
Kommer til å titte innom bloggen din nå og da, for du inspirerer også!
Jeg må øve meg...
Ha en fin dag!

Camilla sa...

Så hyggelige kommentarer! Det er også inspirerende for meg å høre at andre blir inspirert av mine ting!

Ann Helen sa...

Hei hei hei!

Jeg ser at marinbiologen har begynt et fantastisk kreativt virke etter at jeg var der sist på terassen. Kjempefine bukser!! Jeg vi gjerne få kjøpe en til ei venninne, så fortsett å produsere!

Ann Helen

Mia sa...

Hallo!!!
Leste om Skrekk og Gru i Kamille og har også hørt litt fra din far.... :)
Utrolig fine ting du lager!!!
Du får komme innom når du er i Fredrikstad!
Ha en super helg!
Hilsen Mia Jøms

Mia sa...

Ja,det var et artig sammentreff! :)
Du er hjertelig velkommen innom om du får tid!
Mia :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...