- engstelige monstre og andre kreasjoner -

onsdag 15. april 2009

Skrekkelig Skumle Selebukser








Skrekk & Gru syntes det var på tide med en egen monsterbuksekolleksjon, og her er de første bidragene. Disse selebuksene i str 1-2 år er laget av en gardin, litt sengetøy og cordfløyel. Alle er myke og gode og laget for fartsfylte hverdager. De engsteligste  monstrene kommer nok til å prege flere klær fremover.

Det slutter for øvrig aldri å overraske meg at de mest monstrøse gardiner faktisk kan gjennomgå en mystisk metamorfose og bli fine som barneklær.

13 kommentarer:

annesand sa...

For noen skrekkelig herlige bukser du har laget!!

MadeByElise sa...

Haha, de var skikkelig herlige da!!

Knall stilig ;-)

Monica sa...

Så herlige og utrolig kule buker.
Du er vel ikke villig til å selge den brune. ;)
Hehe.... :D

Karmaen sa...

Fantastisk....digger monstrene dine:-)

Arctic Mum: sa...

Fine bukser, altså!

Solrosa sa...

Å, du lager så mye fiiint!!! Gleder meg til jeg får bebiser! Da skal de ha sånne klær! ;)

citten sa...

Åååååååååå!!! Disse var jo bare superherlige! En hver liten pitteliten må jo være superfornøyd med et monster på brystet :D

Camilla sa...

Veldig hyggelig at så mange likte monsterbuksene:) jeg beholder disse tre selv, men jeg skal lage flere etterhvert som vil bli lagt ut for salg!

manja sa...

Utrolig kule bukser!!

Og jeg digger navnet på bloggen din :)

-trollungen-

Trude sa...

Så fine bukser. Søkte på krabbebukse og fikk opp bloggen din.
Venter i spenning på om du skal selge dinne buksene. Vil GJERNE kjøpe.

Mia sa...

Flotte bukser!
Og fin stol i bakgrunnen..... ;)
Klem Mia

Black Orchid sa...

Så kjempetøffe bukser.
Disse monstrene dine er kjempesøte.
Håper ting og tang finner veien hjem.

Retro Elephant sa...

Älskar dina byxor! Så fina!

//Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...