- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 24. mai 2009

Monsterpuffer til småfolket



Jeg har fått to utfordringer fra andre bloggere som jeg ikke har hatt tid til å svare på. Den første var fra Eva Maris som utfordret meg til å publisere det sjette bildet i den sjette mappen. Det blir imidlertid litt vanskelig å imøtekomme for på min mac har jeg ikke organisert bildene på den måten, og når det blir subjektivt forsvinner vel hele poenget?

Den andre var fra Citten som ba meg publisere et sytips. Foruten tålmodighet vil jeg slå et slag for skjærebrett, quiltelinjal og en god rullekniv! Du verden så mye enklere det er å bruke rullekniv enn saks! Og rettte linjer og vinkler er ikke lenger noe problem. Men jeg mener nå likevel at tålmodighet er aller viktigst:)

2 kommentarer:

Arctic Mum: sa...

Jeg bestiller en prompte, til nyankomne Maia Willow Franke i London!

citten sa...

Åh, du har så mange herlige stoffer!

Har også tålmodighet høyt oppe på lista mi over ting som er kjekt å ha, samt pågangsmot og evnen til å takle å gjøre feil og prøve på nytt igjen en gang til og lære av sine feil :D

Og, kjøpte skjærebrett og rullekniv her for et par uker siden - heeeelt forelska, så enig med du der gitt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...