- engstelige monstre og andre kreasjoner -

lørdag 30. mai 2009

Planktonpøblenes plan







De har forlatt det trygge dypet. De har en plan. De skal ringe på og stikke av. Tøft synes de. Litt crazy. De er jo tross alt ganske små og primitive. Men hva om en stor hval åpner døra, før de har rukket å stikke av?
- Neeeeei.....skal vi heller ta oss en dukkert, spør hoppekrepsen. Hun trenger ikke spørre to ganger.

(planktonpøblene er laget med ekte plankton som modeller. Disse pøblene forestiller en krabbelarve, en rekelarve, en medusa og to hoppekreps. Det er mange godt bevarte hemmeligheter i havet!)

7 kommentarer:

Solrosa sa...

Fantastisk - igjen!!!!! Jeg er en stor fan av din kunst! Ha en fin helg videre!

Solrosa

Eva Mari sa...

De er bare såå fine og kule og unike!! :)
Hermed utfordrer jeg deg! Info i bloggen min!
Klem fra meg :D

MaryLou sa...

Hehe:) Superkule!

annesand sa...

Superoptikjempeplanktonistisk!

(Og med en viss kunnskap om hva havet skjuler, gleder jeg meg virkelig til å se mer ...)

citten sa...

Åååh... elsker stoffkomboene og øynene på monstrene dine. Man bare blir superglad av å kikke på dem!

Rani sa...

Endelig skulle vi få vite hvordan hoppekreps ser ut!!! Jeg elsker ideen om å lage tro kopier av studieobjektene dine, sånn at alle kan få innsikt i havdypets hemmelige krapyl og deres rampestreker.

Retro Elephant sa...

WOW vilka söta filurer du syr och vilka underbara fotografier!

//Lina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...