- engstelige monstre og andre kreasjoner -

fredag 5. juni 2009

Flere skumle selebukser


























































































Noen flere skumle selebukser måtte det bli!
Gul bukse: laget av en gammel gardin (bomull), str 1-2 år. SOLGT
Rød bukse: laget av babycord, str 1-2 år. Lengde ben ca 35 cm, omkrets liv ca 60 cm. SOLGT
Blå og grønn bukse: laget av babycord, str 2-3 år. Lengde ben ca 38 cm, omkrets liv ca 64 cm. Grønn SOLGT
Stripete bukse: laget av lett bomullstoff, str 3-4 år, lengde ben ca 44 cm, omkrets liv ca 66 cm.
Pris: 400

11 kommentarer:

MaryLou sa...

For noen superkule bukser! Du er flink og syr skrekkelig mye fint:)

Cathrine Hestad sa...

Kuuuuule bukser!!!!!

annesand sa...

Nyyydelige!!!

Muviduki sa...

Oi, de buksene var skikkelig tøffe. Tror jeg må følge med på bloggen din. Hærlige monster!

fin i formen - Margrethe sa...

Hei! Så mye fint du lager! Fargerikt og figurene dine er jo så tøffe. Kommer nok på besøk igjen senere :)

Mama-Å sa...

Ojoj! Oppdaget deg på Sykroken! Første gang jeg er innom bloggen din, kommer gjerne igjen! Så mye fint, og så friske farger! Du er god!

Jeg... sa...

Ojojojoj, for en fantastisk herlig blogg!!! :-)
Får sommerfugler i magen når jeg kommer over slike kreative sjeler som deg, og jeg digger sånne rare monstre! Heretter skal jeg følge med jevlig i påvente av flere fantastiske bukser i brunt og oransje, som du viser i et tidligere innlegg, og håpe det kommer noen til salgs - de var helt som skapt til sønnen min nemlig :)

citten sa...

Åååh, sååå tøffe :))
Du har jo vært kjempeproduktiv jo. Helt herlige!

Min stil sa...

Hei. For en hærlig og kreativ blogg du har. Jeg bare elsket de monsterbuksene. De var knalltøffe. Du skulle ikke tilfeldigvis ha noen stipete, eller i en knall farge, (gjerne lilla, som er favorittfargen) til en liten frøken på to år. I så fall vil jeg veldig gjerne bestille. De så jo bare så utrolig behagelig å ha på også.
Legger deg inn under mine favoritter med en gang, jeg :)
ha en flott dag videre.
Hilsen Susanne

Bente (Animasjon i skolen) sa...

Herved kan du betrakte meg som fast følger- fantastiske klær! Minstemann her i gården er i riktig alder, så her skal jeg følge med. - Må forresten nikke og smile litt når jeg leste om kreativiteten som blomstrer når man er i mammaperm. Hadde det akkurat sånn jeg også!

litlokalen sa...

Så utrulig mange råkule bukser du har sydd. Stilig fasong og lekre fargar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...