- engstelige monstre og andre kreasjoner -

lørdag 12. september 2009

Hybridnett klare for nye utfordringer




I følge sikre kilder (Skrekk&Gru) kan man aldri ha for mange vesker og nett.  Disse hybridnettene (også kalt skrekknett) er vesker og nett på samme tid, så får man både i pose og sekk. Alle er laget i kraftig dongeri og med lommer som har levd tidligere liv. De røde utgjorde en gang min kjære marimekko-veske, den grønne var en duk, og den broderte lomma levde som putetrekk i en liten rødmalt stue langt inne i de svenske skoger.  Og alle er  klare for nye utfordringer!

4 kommentarer:

Kobra sa...

Knalltøffe nett!!! Me like!! :)

Muviduki sa...

Hei og takk for hyggelig kommentar! Liker veskene dine, og spesielt at det er gjenbruk! Gøy med redesign!!

Cathrine sa...

Så flotte vesker! Stilig at du bruker duker ol. som dekor! Jeg har også en del slike ting liggende som jeg ikke har bestemt meg helt for hva de skal bli til enda:) Gjenbruk er gøy!!
Kjempefin den brune selebuksa også i forrige innlegg!!

fabelblå sa...

Du lager utrolig flotte ting! Lett å bli inspirert her på siden din.
Håper det er greit at jeg legger deg til i favoritt-lista på den nye bloggen min...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...