- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 14. februar 2010

Alle gode ting er kjole nr 3?









Skrekk&Gru har virkelig fått sansen for mønstereksperimentering og tar oppdraget om å lage en kjolemodell som både er rar, morsom, søt, skummel og ikke minst velegnet for lek, svært seriøst. Her er tredje variant  av hengslekjole med kryss. Stoffene er en kombinasjon av nytt bomullsstoff i bærestykke og gjenbrukt gardin (kjøpt fra Linas Bloppis) i skjørtet. Ærverdige vintage knapper fra min store knappesamling. Passer både min 2 og 4-åring men egner seg nok best for en 3-åring. Glidelåsen har blitt erstattet av en snor-løsning. Lurt eller ikke? Testingen fortsetter. 

8 kommentarer:

Arctic Mum: sa...

Veldig fin testekjole altså!

prettoflamingos sa...

Gillar verkligen den modellen på klänning. Rak och enkel och väldigt snygg! /petra.h

::Moia sa...

Stilige kjoler, det er gøy og teste nye modeller:)
Ja, det er relativt populært med stuga i Sverige, og deilig er det, vi er nærmere bestemt i Säffle kommune, Svanskog, ca 16 km fra Åmål og Säffle, hvis det sier deg noe, hvor i Värmland holder dere hus?

::Moia sa...

Hei, igjen:)
Det hvet jeg hvor er, har en venninde som har hus i Glava, og da kjører vi gjennom Glasskogen, nydelig område, ca 40 min fra oss.
Jeg gleder meg også til sommeren, finner virkelig roen, for meg er det en gammel drøm, som gikk i oppfyllese, og det kan virkelig anbefales:)
Ha en fortsatt deilig uke:

Tina sa...

Heisann! Veldig fine klær du syr! Hvor kjøper du ribb'en til buksene dine? Har noen lislykkede kjøp bak meg, skulle ikke være lov å selge kjempeslapp ribb. :)tina

LillaBarn sa...

Vad mycket kul och fint du syr!!

Emmi sa...

Så fint! :)

-kine- sa...

Stilige applikasjoner du har!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...