- engstelige monstre og andre kreasjoner -

mandag 8. februar 2010

Kjolemodell og kannibalkanin revisited








Skrekk&Gru leker seg med blyant og fargestifter og inviterte like godt kannibalkaninen til å være med på morroa. Sammen har vi endret kjolemodellen i forrige innlegg.  Resultatet ble en kjole med mer vidde i skjørtet og hel rygg, sydd i en kombinasjon av myk, rød babycord og gjenbruk av et nydelig lite skjørt. Den er litt for stor til den 2-årige modellen, og passer nok bedre til en 3-åring.

Og det kommer mer, for det tegnes og tegnes for tiden - en tredje og muligens fjerde variant kommer så snart vi får tid. Og i mellomtiden lurer vi litt på hva vi skal gjøre med alle kjolene, kanskje vi skal ha et gavedryss til leserne? Noen synspunkter?

7 kommentarer:

Astrid Hemsydd sa...

Så helig kjole! Morsomme monster som dukker opp og spennende med stadig nye modeller.

Monstermønster sa...

Gjerne gavedryss! Jeg er supersvak for kannibalkaninen, er stadig innom for å se om den dukker opp.

Minelo sa...

Superfin!d

litlokalen sa...

Denne kjolemodellen blei også veldig flott. Likte spesielt godt at du har latt kannibalkaninen få plass på det flotte, raude stoffet!

Mamma til Stian sa...

Hei flinke hobbyblogger medskyldig! Jeg har vært så heldig å få Kreative Blogger Award, og den sender jeg videre til deg  (den ligger og venter på deg i hobbybloggen min)

Jeg elsker monstrene dine :)

Tøvsjur sa...

du har så utrulig masse fint her i bloggen din:) Denna kjolen va kjæmpefin asså!

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...