- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 21. mars 2010

Lekebukser for profesjonelle lekere







Disse lekebuksene har blitt til på relativt sene kvelder. Den ene i brun cord og lommer av det fine japanske bil-stoffet jeg kjøpte i Seattle - den andre er en enkel og funksjonell lekebukse i stretch-dongeri og grønn ribb. Begge er i str 2-3 år. Jeg har finpusset litt på mønsteret mitt og lager nå disse buksene med høyere ribb i livet, slik at de sitter godt uansett tempo. Dessuten har jeg endret designen på lommene - som også er fóret så de blir veldig slitesterke.

10 kommentarer:

Rina sa...

Å de med bil var utrolig stilige! Så på det stoffet på ei dansk side, digger de bilene. Du bør sy til voksne også!

Fru Jippiyes sa...

Bil-buksen var jo ekstra, ekstra fin! Veldig misunnelig på bil-stoffet. Tøft sånn du har laget et merke bak, med logoen inni.

Tøvsjur sa...

kjæmpetøffe bukser!
Genialt at de e så lang i livet!

Prinsesse Vilikke sa...

Geniale, myke deilige jobbebukser!

Midtbo sa...

Så kule bukser! Flotte ting du syr!!

LillaBarn sa...

Vad snygga, speciellt bilbyxorna - tjusiga!!

Astrid Hemsydd sa...

Så herlige de buksene var! Veldig dekorativt med store lommer med fint stoff!

Piia sa...

Cool trousers! I really like your blog and the stuff you make. I have an award for you in my blog, check it out :)

Vilja Redesign sa...

utrolig kule ting du lager!!!! takk for inspirasjon.

Vibeke sa...

Så utrolig mye fint du har på bloggen din!! Jeg liker mønster- og fargekombinasjonene dine utrolig godt! Her ble jeg inspirert, og kommer garantert igjen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...