- engstelige monstre og andre kreasjoner -

mandag 29. mars 2010

Plankton galore II














Skrekk&Gru elsker nerdeklær og mener at jo tidligere barna lærer å si plankton jo bedre.  Disse to selebuksene er i str 6 mnd og artsbestemmes slik: blomstrete bukse med et eksemplar av foraminiferen Hantkenida alabamensis - prikkete bukse med hoppekrepsen Calanus finmarchicus (også kjent som Rauåta). Begge to er særs viktige arter i det marine næringsnettet og.....vel, det kan vi kanskje ta en annen gang. God påske alle sammen!

12 kommentarer:

prettoflamingos sa...

Helt underbara, både i modell och färger. Det är så roligt med kläder som barnen samtidigt kan lära sig något av. Det tycker jag om! Ha en fin påskhelg! /petra

Tøvsjur sa...

fantastisk fine bukser! Du e helt rå med symaskina:)

Astrid Hemsydd sa...

Herlige, herlige! Jeg må ærlig innrømme at vi er for nerding her i huset også :o) Men vi forbeholder latinen til menneskekroppen (for der stopper mammaens latinkunnskaper)
Jeg har noe til deg på blggen min forresten!

Arctic Mum: sa...

God påske, ses etterpå (ser ut på værmeldinga at mest sjanse til å bli påskebrun er her)

Vilja Redesign sa...

fantastiske!!!

Fru Jippiyes sa...

Kule bukser! De ser veldig behagelige ut med strikken i siden.

LillaBarn sa...

Underbara, älskar applikationerna... Trevlig påsk!!

LilleRosin sa...

Har ikke fått med meg bloggen din før nå, men så FANTASTISK mye kult!

Og stoffene dine r bare råfine. Kombinasjonene... alt!

Følger med fra nå av :-)

annesand sa...

Oisann! Der kjenner jeg nerden i meg (som ikke er spesielt godt gjemt heller) skrek etter et barn til, på 6 mnd... Tar jo 1 år og 3 mnd å produsere slikt, da... Herlige bukser!!

Groovymama sa...

Sikke nogle fantastiske bukser - specielt de blomstrede er jeg helt vild med

kh
Trine

Naíma´s sa...

tack för den gulliga kommentaren :)
Lägger gärna till dig också på min blogglista. Du har en egen och härlig stil vilket jag gillar.
/Jennifer

Fredrik Broms sa...

Knallbra! Skulle ønske jeg hadde hatt tilgang til planktonklær som liten :-)

mvh, fredrik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...