- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 25. april 2010

Baggy Lekebukse




Hvor mange lekebukser har Skrekk&Gru snekret sammen tro? Mange. Men likevel blir det ikke kjedelig - det er så gøy å leke seg med små variasjoner. Denne buksa har et litt annet snitt enn de jeg vanligvis syr. Den er mer baggy og har fått blomstrete innvendige lommer slik at den skal stå i stil med jakka i innlegget under. Som vanlig har jeg laget ekstra lang ribb i livet og denne buksa fikk lang ribb i beina også. Jeg tror den ble godkjent.

7 kommentarer:

Simsalabim sa...

Jättesnygga byxor!

litlokalen sa...

Tøff bukse og lommene gjorde virkelig susen :)

OktoberLeaves sa...

Superfine bukser! Og tøffe lommer! Tror jeg må lære meg å sy sånne jeg også :)

Anonym sa...

Hei! Jeg titter ofte innom bloggen din for å se hva du har laget og det er kjempefine klær du syr! Jeg lurer på hvilke mønster du bruker. Jeg har prøvd Gunther sitt jakkemønster, men den ble så posete under armene. Noen råd?

Liv Marit

Min stil sa...

Hei hei, så tøff bukse. Den så skikkelig myk og deilig ut. Kan jeg få spørre deg om hvor du henter mønster fra?
Ha en fin fin dag.
:) Susanne

Skrekk & Gru sa...

Takker for fine kommentarer:)
Liv Marit: Jeg er enig i at Gynther sitt jakkemønster blir posete under armene. Det er fordi bolen og ermene klippes i ett stykke. På den grå jakka i innlegget under har jeg klippet ermene for seg og jeg synes i alle fall det ble mye bedre. Du kan jo forsøke og se hva du synes.

Susanne: denne buksa er laget med utganspunkt i mønster fra Oliver+s. Jeg har endret litt i forhold til det opprinnelige mønsteret, men det er et fint mønster å begynne med.

Frihet-Natalie sa...

Så mye fint du lager!! Legger meg til som følger, jeg kommer tilbake hit!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...