- engstelige monstre og andre kreasjoner -

fredag 30. april 2010

Endelig: voksenbukse




Omsider et voksenplagg fra Skrekk&Gru - baggy og behagelig bukse! Denne var egentlig ganske enkel å sy, men prosessen har vært lang. Jeg liker slike posebukser og ble inspirert til å sy en selv hos groovymama. Da jeg omsider fant et passende mønster fikk jeg ikke passformen til å bli som jeg ville, og resultatet ble to test-bukser og mye endring på mønsteret. Det er ikke mye av det orginale mønsteret igjen. Busa er sydd i bomullschambrey og linningen er et stykke vintage-stoff. Gøy med en skreddersydd bukse - det blir flere! 

12 kommentarer:

Katrine sa...

oj - så flott bukse! Selger du??

OktoberLeaves sa...

Utrolig fine bukser! Satt skikkelig fint! Liker den fine kanten på toppen :)

Magi© sa...

Kanon stilig med den vintagelinningen!

lise sa...

Kanonstilig bukse - jeg tror jeg må herme og sy til jentungen.

Jeg har akkurat funnet bloggen din, og er kjempeglad for det - den er utrolig flott og inspirerende.

Tudelidu sa...

Kjempefin bukse og kjempeinspirerende blogg! Liker spesielt redesignet ditt!

LilleRosin sa...

Åååååå fiiiiin!!

litlokalen sa...

Knalltøff bukse! Likte spesielt godt den lekre linningen :)

Groovymama sa...

Hvor er de blevet lækre - og jeg er glad for at kunne inspirere :-)

kram

Vibeke sa...

Så utrolig fin! Den ser helt smashing ut, og samtidig veldig behagelig å ha på seg :)

Skrekk & Gru sa...

så fint med respons fra dere!
Katrine: Foreløpig kommer jeg ikke til å lage opp disse buksene for salg på bloggen. Jeg ser for meg at det kan bli vanskelig å få passformen bra uten å ha mulighet til å justere underveis og tilpasse hver bukse til de som skal ha dem.

Arctic Mum: sa...

Gratulerer med første voksenbukse!

Elin H. sa...

Denne buksa var kjempeflott!! :) Så flink du er!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...