- engstelige monstre og andre kreasjoner -

mandag 24. mai 2010

Krabbelarve-antrekk







Krabbelarver oppholder seg helst på helt andre plasser enn små barn, og dessuten er de mikroskopiske. Derfor synes Skrekk&Gru det er på sin plass å hente disse småkrypene opp fra dypet og forstørre dem slik at alle kan se hvor kule de er.

Dette settet i str 92 er sydd i et nydelig blomsterstoff som har ligget ganske lenge i skapet fordi jeg syntes det var litt for søtt for Skrekk&Gru. Men med lyseblå skråbånd og krabbelarve i blå-lilla fungerer det fint likevel. Luen er helfôret og kan brukes på begge sider. Jeg tror dette settet blir med på et høstmarked.

15 kommentarer:

Helena sa...

Wow vilket läckert set!!!Tyget är superfint och i kombination med applikationen och de blåa kantbanden blir det ju helvilt!!! Stor tummen upp:)

Maria sa...

De er så flotte disse omslagsjakkene dine! Og som et helt sett ble det helt herlig! Deilige farger og:)

Astrid Hemsydd sa...

Så stilig! Jeg liker også veldig godt disse omslagsjakkene dine! Spørs om jeg må kaste meg på en sånn.

Fru Jippiyes sa...

Likte stoffet veldig godt! Nydelig til denne jakkemodellen. Og luen, da! Hele settet var supert.

Snedig Snelle sa...

Så flott sett du har laga! Utrolig detaljert og fint! Perfekt størrelse for sønnen min ;-)

Carro/mysigtdesign sa...

Jättesnygg kombo. Otippat, men mkt lyckat.

SiriR sa...

For et kult sett! Skikkelig fint:)

Simsalabim sa...

Vilken härligt fantasifull dräkt! Så roligt att få inspiration från din fina blogg.

Mari Holo sa...

Kjempefint sett! Hva slags stoff er det? Digger monsterplankton og annet skummelt! Ps: Har en fin monsterfant som vi fikk til Ada fra Anne-Marie og Ulf! Den hjelper oss å få "støvsugd" nesa til Ada, det liker hun ikke. Med mindre monsterfanten kommer og gjør det med snabelen først samtidig som han lager elefant-trompet-lyd. Takk:)

Skrekk & Gru sa...

Tusen takk for alle søte kommentarer!
Mari Holo: Så fint å høre at monsteret er godt integrert i familien! Stoffet i dette settet er 100 % bomull tror jeg - men det kjennes glattere og mykere ut enn vanlig bomull uten at jeg helt vet hvorfor. Kanskje er det bittelitt viscose i det?

OktoberLeaves sa...

Utrolig fint sett! Award til deg på bloggen min :)

kamelone sa...

Liker disse omslagsjakkene kjempegodt jeg også! Gynter-mønster, hva er det? Hvor får jeg tak i? Må nesten prøve meg på dette jeg også nå som jeg har fått litt dreisen på kantebåndene.

Skrekk & Gru sa...

kamelone: Elsebeth Gynther: Børnetøy du selv kan sy 0-4 år. Min favoritt når det gjelder sybøker!

rockefår sa...

Nå som jeg er følger og ikke mister adressa igjen vil jeg også sende deg en award. "Hent" den på bloggen min og ta det som et kompliment eller send videre. Det er uansett vel fortjent!

Mvh Elisabeth

Maria sa...

Har en award til deg på bloggen min, om du vil ta imot:) Har allerede skrytt av klærne dine, men gjør det gjerne igjen: Nydelig! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...