- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 30. mai 2010

Monsterselebukser




Det er ikke helt sesongen for ullklær, men denne selebuksa i str 6 mnd ble laget for å varme en helt ny verdensborger til høsten. Det røde ullstoffet er mykt og ganske tynt, og jeg synes det passet bra sammen med det søte blomstrete stoffet. Strikken i ryggen gjør at passformen blir veldig bra for bleiebarn, og strikken i beina gjør at den kan brukes lenge.

Skrekk&Gru synes det er lenge siden det har blitt produsert monstre her i systua, og jeg føler på meg at det snart blir monster-tid. Det er bare vanskelig å finne tid til alle syprosjektene i en veldig travel forsommer.

6 kommentarer:

IJ sa...

Hei på deg!

Nå lurer eg veldig på korleis eg kan ha unngått å finne bloggen din!!
Veeeeeldig inspirert etter å ha bladd meg bakover! Eg begynte òg å sy i mammaperm, og no klarar eg ikkje å la vere!

Lurte på eit par ting:
- kor du har funne mønster til den flotte vaksenbuksa?(kjempefin!)
- kor du får tak i stretchdongeri?(stoff og stil?)

Eg legg meg til som følgar her, eg!

Ha ein finfin søndag vidare!

Bravo sa...

For en aldeles herlig selebukse!!

rockefår sa...

Flott selebukse, fint i fargekombinasjon og applikasjon!

Janne sa...

Så fin selebukse! Så fine farger og så godt med ull da!

SiriR sa...

Superkul bukse!!

Helena sa...

Wow vilka coola hängslebyxor!!! Knapparna till ögon var ju bara bäst:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...