- engstelige monstre og andre kreasjoner -

tirsdag 18. mai 2010

Sommerbukse à la Skrekk&Gru!



Det er gøy å sy klær til småttiser, men faktisk er det enda mer gøy å sy til seg selv! Ikke bare blir mottakeren garantert glad for innsatsen, men man sparer også inn på rosinbudsjettet når man slipper å bestikke misfornøyde modeller . Denne buksen er i stretch-dongeri + vintage putetrekk til linning. Det må litt presisjon til for å få linningen, som er helt uten stretch, til å bli akkurat passe stor. Denne gangen ville jeg ha store lommer, og nå er orginalmønsteret er så mye endret at jeg kaller det mitt eget. Disse buksene er superbehagelige å ha på, og jeg kan nesten ikke vente til jeg får tid til å sy en ny variant!

22 kommentarer:

Groovymama sa...

De er simpelthen fantastiske - vildt lækre...tror da også jeg skal prøve at sy mig et par i stretch-denim.

kram
Trine

Vibeke sa...

WOW! Den er rett og slett fantastisk! Ser behagelig ut å ha på seg + at den ser helt smashing ut. Topp kombinasjon :)

Snedig Snelle sa...

Utrolig utrolig kul bukse! Imponerende syferdigheter!:)

Frihet-Natalie sa...

Fantastisk!!! Den van knall!!

Fru Jippiyes sa...

Stilige! Retrokanten kom veldig fint fram sammen med nøytral, mørkeblå dongery. Tøff, og sikkert veldig behagelig.

Magi© sa...

Skamkule bukser! :D
kor har du kjøpt den denimen?
Eg har laga ny linning til gamle bukser men dette såg litt kjekkare ut!

Helena sa...

Wow...superläckra ju!!! Vilken oslagbar komination med den mörka stretch-denimen och vintageörngottet (pute-trekk)! De ser ut att passa dig perfekt oxå:) Superfina!

Astrid Hemsydd sa...

Så herlige bukser! Inspirerende! Jeg syns det er skummelt å sy til meg selv... Men det er vel bare å hoppe i det.

Libe sa...

Jag tycker att de är jätte fina. Och ser väldigt bekväma ut :)

Liten og Stilig sa...

Utrolig flott bukse! Den ser veldig god ut å ha på seg.

KroKKoFin sa...

Så himla fina saker du gör. Tror inte jag hittat hit innan. Och nu har du faktiskt en liten utmaning att hämta hos mig.

Carro/mysigtdesign sa...

Hittade hit genom Krokkofin och föll pladask för dina härliga kläder. Just love it! Hit kommer jag ofta tillbaka och nu ligger du på inspirationslistan - definitivt!

Strikk og tøys sa...

Kjempefin bukse, og den ser superdeilig ut!

Skrekk & Gru sa...

Så fint å høre deres meninger om buksa!
Magic: stoffet er kjøpt hos Stoff og Stil!

Venke sa...

Så kul den var!! HUff nå må jeg snart slutte å oppdage prosjekt jeg har lyst til å prøve meg på, for jeg får jo aldri tid... Men noe sommerklær må man jo ha! Denne satt utrolig fint på iallfall!

SiriR sa...

Sitter som et skudd og er så kule!!
Kanskje på tide jeg prøver noe lignende:)

Benglan sa...

roligt att du kommenterade på min blogg för nu hittade jag hit! Vad mycket fint du syr! Jag håller med dig om att det är väldigt skoj att sy till sig själv. Måste bli mer sånt! :) Nu ska jag surfa runt på den blog :)

marianne sa...

Så flott bukse!
Tror jeg må finne noen mønster i voksenstørrelse og prøve selv også!

Anonym sa...

Supre bukser! De var kjempefin. Kunne tenkt meg ei sånn ja...for tia måtte jeg vel brukt hele dynetrekket runt magen, men den var veldig fin på deg! Åshild

rockefår sa...

Kjempefin bukse!

- og du har en flott og morsom blogg, med litt annerledes vinkling på klærne - les "skrekk og gru" og "havdyr"!
Har vært innom før, men surra bort adressa, så nå vil jeg gjerne legge meg som følger. Så jeg kan følge med videre!

Mvh Elisabeth

Jenny "Retrokas" sa...

Jättesnygga!

Anne sa...

Så fine! Syr du bukser på bestilling også, eller evt. selger oppskrift på bukser?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...