- engstelige monstre og andre kreasjoner -

onsdag 30. juni 2010

Lekebukse for sol og regn




Skrekk&Gru blir alltid glade av gutteklær med blomster. Denne lekebuksa er laget på bestilling til en mamma som likte de skumle sommerskjørtene, og som gjerne ville ha et alternativ som kunne passe til en liten gutt. Buksa i str. 92 er sydd i stretch-dongeri og har fått store gule lommer. Lommene er fôret og buksesømmene er forsterket der det er mest utsatt for slitasje. Lang ribb i livet og i beina. Lekebuksa falt godt i smak hos minstemann her, og jeg håper også mottakeren blir glad for sitt nye sommerplagg!

4 kommentarer:

Krajamaria sa...

Snygga byxor! Blev glad när jag såg det gula tyget med blommor, min mamma sydde en hel dress av det tyget till min docka när jag var liten! :)

grønn sa...

Så flotte bukser...og så masse flott ellers på bloggen din! Jeg "ramlet innom" her i kveld, og na har jeg sett og sett...masse herlige klær :-)
Jeg legger deg til i blogglista mi med det samme!

SiriR sa...

Superkule!!

Snedig Snelle sa...

Så stilige!!! Selvfølgelig vil de falla i smak hos mottakaren :-)
Veldig fint det gula stoffet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...