- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 20. juni 2010

Skumle sommerskjørt





Tre skumle sommerskjørt i str. 98 sydd i myk dongeri og fin-fine sommerstoffer. Lillebror poserer med drill og nekter å skifte tilbake til bukse. Det gule stoffet med kløver er helt supert både av utseende og kvalitet og er fra Deerdot, de andre er kjøpt i USA. Alle har lomme og lang ribb i livet. Jeg har masse ulike stoffer, men akkurat nå vil jeg helst sy av gult og orange! Fargene kommer ikke helt til sin rett på bildet - selvom det er sommer er det mørkt og regntungt ute. 

10 kommentarer:

Julia sa...

Tøffe sommerskjørt ;) Ypperlig sy-vær for oss i nord i dag..

Monstermønster sa...

Fantastiske! Jeg blir så godt humør av monsterne dine.

SiriR sa...

Utrolig kule skjørt!!

Fru Jippiyes sa...

Stilige! Og skjørt-fasongen er så fin!

Helena sa...

Supercoolsöta kjolar...bara älskar dina små filurer:)

Snedig Snelle sa...

Så stilig! Og fargane e bare heilt perfekte :-)

litlokalen sa...

Råtøffe skjørt :)

Namaste sa...

Har sittet her og kikkt gjennom ein del av det du har lagt og må barra sei at eg rett og slett e imponert!!!
Så flinke du e jammen!!!

annicken_j sa...

Skrekk og gru så flink du er! Denne bloggen har jeg ikke annet valg enn å følge, kanskje den kan inspirere meg til å bli like flink (lov å håpe) ;)
Jeg liker i hvertfall stilen, fargene stoffene og uførelsen! :)

Hyttehuset sa...

For ein kjekk blogg eg nett har oppdaga. Kor flink og kreativ du er.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...