- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 6. juni 2010

Sommerbukse i cord og frotté



Denne sommerbuksa er sydd i brun babycord fra stoff og stil og har linning av deilig og myk frotté. Denne frottéen er nydelig synes jeg, men selvom den er veldig elastisk har den ikke nok hold til å fungere som linning alene. Jeg måtte derfor sy inn en kraftig buksestrikk i linningen. Resultatet ble OK, men jeg tror ikke det blir det blir sydd så mange av denne varianten for det var litt mye styr for å få det pent. Men den er herlig å ha på - perfekt for slumring på verandaen eller på sommerutflukt!

11 kommentarer:

Groovymama sa...

De er simpelthen fabelagtigte...smukt smukt

kram

Krajamaria sa...

Snygga byxor!

KroKKoFin sa...

WOW vad fina. Du är verkigen superduktig på att sy till dig själv. Är lite avundsjuk. Du inspirerar mig verkligen. Jättesnygga!

Astrid Hemsydd sa...

Råstilig! Me like!

Arctic Mum: sa...

Så fine, de ser veldig deilige ut! Lykke til i Oslo.

rockefår sa...

Herlige bukser, som ser veldig fine ut på bildene! Fint stoff til linning.

Singh sa...

Ursnygga byxor, både dessa och de i inlägget lite längre ner. Ja, det övriga du syr är också fantastiskt kreativt och snyggt!

Jag blir en följare till dig :-)

SiriR sa...

Kjepekul!
Nå skal jeg jammen meg få sydd en sånn bukse jeg også, de ser så deilige ut!

litlokalen sa...

Skikkelig kul bukse og den ser virkelig behagelig ut. Kanskje eg skal driste meg på ei sånn eg også...

IJ sa...

Fiiiiiine bukser!

Monica sa...

Flott bukse!



Jeg liker bloggen din kjempegodt!
Ligger en award til deg på bloggen min. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...