- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 24. oktober 2010

Dongeribukser og kreativt krypinn







Jeg har laget en del dongeribukser i det siste, og tanken er at de skal passe både til jente og gutt. Disse er i to ulike dongeri-kvaliteter og modeller. Str 4- 5 år. Som vanlig med ribb i livet og i beina.

Skrekk&Gru har endelig fått sitt eget sømrom. Det gikk helt fint å sy på stua også, men til slutt så hele huset ut som et produksjonslokale. Derfor ble gjesterommet omgjort til sømrom og det er fantastisk å ha sitt eget sted og slippe å rydde unna etter hver lille søm. Guttene har fått sitt eget lille bord under mitt - så de kan være med når jeg syr. Nå lurer jeg på hvor dere andre syr, på stua, soverommet eller har du kanskje også et eget lite kreativt krypinn?

5 kommentarer:

Maria, 12 år - syr selv sa...

Kjempefine bukser! Elsker stoffet med jentene du har som lommer! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt det? Ellers har du et kjempefint syrom, selv syr jeg på rommet mitt. (jeg er bare tolv år...)
Hilsen Maria

Pia sa...

Herlige bukser!

SiriR sa...

Så kule bukser!
Og gøy å titte litt i syrommet ditt:)

Kaylovesvintage sa...

the are so cool and very warm

Carro/mysigtdesign sa...

Sicka glada byxor här i höstrusket. Och ditt krypin är ju verkligen avundsvärt...själv har jag bara tillgång till köksbordet, snyft!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...