- engstelige monstre og andre kreasjoner -

fredag 15. oktober 2010

Lekebukser og visittkort


Fire nye bukser i mosegrønn og orange babycord og eplelommer i str 2 og 3 år som skal bli med til årets designmarked i november. Lillebror har også fått en, og passformen er veldig god. Lommene er fóret og alle sømmer er forsterket både med overlock og vanlig søm slik at de skal tåle å bli brukt:)


Over til avdeling for Skrekk&Gru-tilbehør: Jeg har bestilt en ny ladning visittkort av samme type som jeg har brukt tidligere. Jeg liker disse godt med bilde av Skrekk&Gru monstre på den ene siden og kontaktinfo og lite bilde på den andre.



I tillegg til de vanlige visittkortene bestilte jeg også disse kortene med ulike motiv og med vaskeanvisning, bloggaddressen og logo på baksiden. Og logoen har jeg også fått som små søte klistremerker som skal pryde gavepakker eller pynte opp andre steder.  Jeg viser dem fram senere:)

God helg til alle som titter innom - min plan er å tilbringe mange fine timer ved symaskinen- endelig!!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Fine lekebukser:)
WOW lekkre visitkort.. hvor bestiller du de henn???

grønn sa...

Så fine kortene dine var! Jeg syens de med monstrene på var utrolig kule :-)

Og flotte bukser!

God helg.

Mitt skip er lastet med... sa...

Så kule bukser, og ÅJ, så fine visittkort!! Kan jeg spørre hvor du bestiller de?

Flott helg til deg :)

Frihet-Natalie sa...

Så flotte!!! Både bukser og kort!!

rino sa...

coola kort!

fabelblå sa...

Dette er dei tøffaste visittkorta eg har sett nokon gong!!!

SiriR sa...

Kule bukser!!

Og enda kulere vistittkort!!

Skrekk o Gru sa...

Jeg glemte å skrive det, og for de som lurer er kortene fra Moo.com:)

litlokalen sa...

FANTASTISKE bukser :)

fru-jansen sa...

Hallo!
Har du tenkt på å trykke opp postkort med monstrene dine?
De er jo sååå kule!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...