- engstelige monstre og andre kreasjoner -

lørdag 30. oktober 2010

Skumle skjørt på rekke og rad








Fire skjørt av nesten bare gjenbruksstoffer. Det gule har vært en gardin på mine foreldres sommertorp og er en av mine favoritter. Størelsene er 98 og 110, men de er veldig fleksible på størrelsen.

Det er generelt veldig høy aktivitet på mitt flunkende nye syrom. Alle som er på besøk må selvsagt få omvisning (det går ganske fort for veldig stort er det ikke), og i forrige uke hadde jeg også Arcticmum på besøk. 

Og nå venter mer besøk, denne gang kommer ei venninnne og hennes symaskin og vi skal sy og kose oss i hele dag og hele natt! God helg til alle dere!


4 kommentarer:

Mitt skip er lastet med... sa...

Utrolig KULE skjørt!!! Synes du er så flink med fargene, samt lage TØFFE plagg! :) En fryd å komme innom her med alle fargene!

Marit

returningscot sa...

Jeg are veldig veldig pleased to have discovered your blog this morning...it is beautiful and very clever. Bravo. Jeg ha bo i Norge men no jeg are i Skotland...og jeg blogge on both places !!! Min Norsk er absolutely appalling...sorry...but at least you can have a good laugh. I visited Tromso in 2008...WHAT a place!!! Utterly beautiful.

Anemone.made sa...

Det var noen flotte skumle skjørt!!!

Carro/mysigtdesign sa...

Verkligen jättefina. Som smällkarameller liksom...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...