- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 21. november 2010

Planktonkjoler og vel overstått marked






De to planktonkjolene i komplementære farger er pyntet med hver sin Oncaea borealis - en bitteliten skapning med et nydelig navn! En av mine mikroskopiske favoritter faktisk:) Det skulle bare mangle om den ikke fikk komme opp fra havet og fram i offentligheten!

De to nederste bildene er fra Skrekk & Grus tilmålte plass på Tromsøs designmesse som nettopp er overstått - det var utrolig hyggelig. Det var så mange hyggelige mennesker innom og utrolig nok ble nesten alt solgt! Det er så koselig å tenke på alle plaggene og alle monstrene som har funnet nye små eiere!  Det veier virkelig opp for alle timene på syrommet! Tusen tusen takk til alle som var innom, enten for å handle eller bare for å hilse på:) Det var hyggelig å treffe alle sammen!

11 kommentarer:

K.YRA sa...

Älskar dina planktonklänningar, tokiga och härliga :)
Du har verkligen sytt mycket fint till marknaden, massa arbete att sy alla de kläderna! Ser jättefint ut med samma modell i olika tyger, dina muddbyxormed fickor ser väldigt fina ut!

Libe sa...

Vilka läckra plankton :) det är Jätte fina kläder som du syr.

litlokalen sa...

Så herlige kjoler! Og så gøy at markedet vart ein suksess. Denne helga skulle eg virkelig ønske at eg fortsatt bodde i Tromsø :)

fru-jansen sa...

Hurra, gratulerer med godt marked!
Er ikke overrasket, digger jo klærne dine ;o)

Fortsatt god førjulstid!

Helena sa...

Klänningarna är ju alldeles bedårande!!! Kan inte tänka mig annat än att du fick allt sålt:) Vem kan motstå dina hemsydda plagg?!!

Siena sa...

Veldig glad for buksa jeg kjøpte! Har også vært så heldig å få arve et Skrekk & Gru-skjørt, så nå gleder jeg meg til å prøve begge deler på arvingen. Hyggelig å hilse på deg!

LilleRosin sa...

Så gøy med markedssuksess. Men det skulle bare mangle - supre ting du lager.

Inger A sa...

Hei Camilla - det var jeg ikke klar over at du var en sånn racer med symaskinen - helt fantastisk med hoppekreps figurer på kjolene. Jeg har ikke vært like flink til å la meg inspirere, men sendte tross alt to fiskesjal til Fride i dag :) vi snakker om et nytt konsept her: marin handverk. Du er herved lagt til listen min - så vi sees.

fabelblå sa...

Veldig sjarmerende planktonkjoler!
Og godt salg på marked er vel fortjent :-)

SiriR sa...

Så fantastisk masse fint du hadde med! Gøy at salget gikk så bra:)

Lilla Anka sa...

Så kul med dina plankton och andra figurer! Och så mycketfint du syr.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...