- engstelige monstre og andre kreasjoner -

tirsdag 28. desember 2010

En milliard portemonéer. Ca








Skal jeg lage én kan jeg like gjerne lage mange- tenkte jeg. Og som tenkt så gjort. Noen ble ganske store og kan brukes som toalettmapper, og de minste passer både som portemoné og sminkepung. De fleste av disse ble gitt bort i julegaver, men jeg kjenner at jeg må ha en del slike selv også.

Det morsomme med å sy slike er at man kan fråtse i restekassa, og dessuten bruke vintage stoffer som ikke egner seg som klær. Og så er de veldig praktiske for slike som meg som har konstant kaos i håndveska:)

Jeg har tegnet litt om på det rektangulære grunnmønsteret også, og jeg gleder meg til å sy portemonéer av mine vintage-stoffer i det nye året! Et bittelite bidrag til gjenbruksånden og karbonkretsløpet!

5 kommentarer:

Vibeke sa...

Kjempefine! Og herlige stoffer!Digger de med kløver. Og enig i at disse er helt supre å sy :) Kos deg videre med restekassefrotsing :)

Arctic Mum sa...

Og kor heldig va æ som fikk en sånn!!

popetotrora sa...

Verkligen fina! Ser ut som en gäng karameller i härliga färger när dom hänger tillsammans allihopa! :-)

annepå(vest)landet sa...

For en kjekk blogg å snuse rundt i!!
En fantastisk idè med figurene dine! En blir glad av å se dem; glade stoff og artige former:) Kunne gjerne hatt et par hengende i sykroken min, jeg, selv om jeg er voksen;)

rino sa...

fina! jag älskar såna här

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...