- engstelige monstre og andre kreasjoner -

onsdag 8. desember 2010

Endelig: øreklafflue





Etter å ha sett så mange fine varianter av denne luemodellen fra Gynther på ulike blogger fikk jeg endelig laget en selv. Med monster selvfølgelig:)
Enkel og grei å sy, bare bittelitt stor- synes en litt utakknemmelig lillebror. Sydd i stretch dongeri og fôret med fleece. Kanskje kunne øreklaffene vært mindre. Dersom lillebror tar til fornuft og vil gå med den blir det sikkert flere og mer modifiserte varianter.

2 kommentarer:

SiriR sa...

Skikkelig Skrekk og gru lue dette ja! Så stilig:)

Frk.Fjong sa...

Søt lue!
Gleder meg til lillemann blir litt større sånn at jeg kan ta meg tid til å sy litt selv...

Om du har lyst på ”Dagens Tips” til aktiviteter i desember, eller har lyst å være med på blogglotteriet mitt, er du hjertelig velkommen å ta turen innom bloggen min!

Ønsker deg en fin førjulstid!
mvh. Frk.Fjong

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...