- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 5. desember 2010

Notatblokkbukse



Skrekk & Gru introduserer: notatblokkbuksa! Lommene er sydd som linjerte ark, blå søm til linjer og rød søm til marg. Skrift og tegning med tekstiltusj. Jeg har planer om en hel serie med notatblokk-klær - når jeg bare får tid (ja når blir det egentlig?). Jeg har aldri brukt tekstiltusj tildligere, og jeg synes det ble en fin effekt mot sømmen på lommene. Og mens jeg venter på mer sytid, er det fint å tenke ut notater til lommene.

Kanskje noen av dere kreative bloggere der ute har forlsag til notatblokk-tekst? Skrekk & Gru noterer i så fall gjerne!

10 kommentarer:

Helena sa...

Men så kreativt och läckert!!! FÖrstår inte var du får allt ifrån;) Byxorna blev ju supertuffa!!

SamogSofie sa...

Råkul bukse!!! Vi vil gjerne ha en slik i str 92 om mulig!!!

Maria sa...

Wow, så kul bukse! Knall idé!

grønn sa...

HERLIG!

Elisa sa...

Genial idé! Hadde sikkert vore stilig med symaskinbrodert tekst også, om maskina di kan sånt. Eg tenker at små ordtak og barnerim kunne vore morsomt som tekst. Kva med vesle Ida i Lønneberget sin sang "Lille katt"?

Moro å lese bloggen din forresten, eg kom over den nylig. Eg likar tinga dine kjempegodt!

rockefår sa...

Det var skikkelig artig og kreativt!

Ulla sa...

Stilig! :)

Skrekk o Gru sa...

Takk for fine kommentarer!
Elisa: takk for godt forslag:)

fabelblå sa...

Kul idé med notatblokk!

Femåringen her fekk meg til å skrive huskelapp til pappaen her ein dag: "Pappa må kjøpe lommelyktpære og julefilm."

popetotrora sa...

VIlken rolig idé!! Super!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...