- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 9. januar 2011

Rubbel & Bit x 2





Radarparet Rubbel & Bit x 2 -stille på vei opp trappa. Klare til å gjemme seg ved den minste lille lyd.

Det er koselig med husmonstre, men disse flyttet ut i anledning jul. Det er så fint og nesten meditativt å tenke, tegne og klippe monsteremner. Og til slutt å bli kjent med det ferdige monsteret. For meg krever det mer tid og energi å kreere monstrene mine enn å sy etter mer eller mindre ferdige mønstre. Men likevel gjør det godt å slippe fantasien løs, når det lar seg gjøre, i dager som er pakket effektivt fulle av gjøremål. Hadde jeg vært tilhenger av nyttårsforsett kunne jeg bestemt meg for å forsøke å skape flere monsterfigurer i det nye året. Jeg får heller kalle det et ønske om mer tid øremerket kreativitet :)

5 kommentarer:

Linda sa...

så kule!
Digger disse monstrene dine, må nok prøve meg på noe lignende ;)

grønn sa...

Herlige monstre!!

venus sa...

I just love your creatures! They always make me smile.

Carro/mysigtdesign sa...

Riktiga sötnosar...som alltid!

LilleLeo sa...

Kuule!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...