- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 30. januar 2011

Test av nytt buksemønster




Jeg hadde lyst til å teste ut et nytt buksemønster fra Minikrea, fordi det går helt opp til str 10 år. Som en test sydde jeg bukser til storebror i babycord, og for en gangs skyld fulgte jeg mønsteret til punkt og prikke. Storebror fikk selv velge dekoren (det var viktig med både rødt og blått bånd på baklommene) og ble veldig fornøyd.

Men dessverre ble buksa alt for stor. Den er i str 6 år men jeg tror de passer bedre til en 8-åring. I tillegg er den alt for posete i livet for min smak.  Det er veldig kjedelig å bruke så mye tid på et plagg som ikke har god passform. Jeg får heller tegne buksemønsteret selv - litt mere jobb, men så blir det som jeg vil ha det:)

4 kommentarer:

Carro/mysigtdesign sa...

Byxan ser ju ialla fall fin ut! Men jag håller med, tråkigt att lägga så mycket tid på något man sedan inte blir riktigt nöjd med.

Beppe sa...

Kjenner meg godt igjen, med at mønsterene ofte ikke blir som de ser ut som :) Jeg lager som regel mønstrene selv, men da blir det alltid litt styr når noen ønsker samme, men i andre størrelser :) Buksen ble iallefall veldig fin å se på! Klem Beppe

Ann Kristin sa...

Buksa ble knalltøff! Lommene var kjempefine! Men skjønner at d er kjedelig at den ikke satt som du ville når en har brukt mye tid! Har brukt mønster fra minikrea selv og de er store i størrelsen!

Maria sa...

Så kjedelig at buksa ikke ble som den skulle - men på bildet ser den ihvertfall fin ut! Kjenner til det der med mønster som ikke gir resultatet en håper på. Det beste er å fikse ting selv:S

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...