- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 13. februar 2011

Kjole med krage og en vinner






Kjolemodell med høy krage som minner meg om kronblader. Jeg tror denne kjolen må hete kronbladkjole. Mønsteret er det samme som for denne, bortsett fra kragen. Jeg synes den ble fin og tøff på samme tid. Stoff er fra S&S, str 3 år - men litt knapp til min 3-åring.


Med hjelp fra Random.org har Skrekk & Gru trukket en vinner av Presanglotteriet. Denne mummipungen skal til kavatglas. Gratulerer! Send meg din addresse så kommer premien i posten!

Tusen takk for alle kommentarer - det var kjempehyggelig at så mange ville være med i trekningen!

7 kommentarer:

Groovymama sa...

Hvor er den bare skøn, din kronbladkjole. Smuk krave.

kram,
Trine

Pia sa...

Flott kjole!
Ha en fin morsdag!

Carro/mysigtdesign sa...

Underbar klänning. Ha en fortsatt bra söndag.

grønn sa...

For en herlig kjole! Kragen var kul!

Ann Kristin sa...

For en tøff kjole! Kragen var kjempe tøff!

Elisa sa...

Knallfin! Og veldig moro å sjå at noon klarar å lage nye variantar av ein klassisk og velkjent modell.

kavatglas sa...

hej har försökt att skicka mail till dig men det verkar inte gå fram, du kan väl maila mig din email på kavatglas@hotmail.com
mvh Kavatglas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...