- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 20. februar 2011

Kronbladkjole med pom-pons







Dette er faktisk det aller første rosa plagg fra Skrekk&Gru. Sydd av mitt eneste rosa stoff. Jeg har jo etterhvert skjønt at de fleste jenter heller vil gå i rosa kjole enn i brune bukser, så da tenkte jeg at det bare var å kaste seg ut i en slags bitteliten rosa-bølge (som nok ikke varer så lenge).

I tillegg til å være rosa har kjolen både kronbladkrage og pom-pons og passer også utmerket over ull-body og røde ullsokker. Det synes i allefall lillebror. Men så liker jo også han brune bukser...

Kjolen er forøvrig i str. 4 år og blir foreløpig plassert i mitt ganske store lager av ferdige Skrekk&Gru produkter. Burde jeg åpne Epla-butikk? Det virker så tidkrevende og så tenker jeg at det kanskje tar fokus bort fra det morsomme med å sy og mer i retning pakking og sending og butikk-oppdatering? Men kanskje tar jeg helt feil. Så jeg vil veldig gjerne ha synspunkter fra dere med butikk på Epla om dere synes det er fint og morsomt og til å anbefale! 

7 kommentarer:

annesand sa...

Kreativ og kul!
Og om Epla-butikk: Jeg synes det er veldig greit, den bare er der, liksom, mye enklere å administrere enn en blogg, spesielt i perioder hvor det produseres lite. For å opprettholde interessen i en blogg, så man det komme noe nytt jevnlig, mens Epla alltid har gamle og nye potensielle kjøpere. Synes dine ting vil tilføre Epla en ny dimensjon! (Og i en Epla-butikk er det lettere for potensielle kjøpere å få oversikt over alt du selger også.)

manja sa...

Den kjolen likte jeg, synes halsen var så fin!!

Nå har ikke jeg eplabutikk da, men tenker at om du har veldig mye ferdigprodukter og det samler seg opp så må jo epla være en genial måte og bli kvitt det på :)

popetotrora sa...

Jättefin klänning! Gillar den höga rynkade halsringningen och de små bollarna är en kul detalj!

LilleRosin sa...

Den var superkul! Pon ponger på sida - genialt.

imponert over produktiviteten din altså! Her bruker jeg 14 dager på å sy ei lue.

LilleRosin sa...

Ja, og når det gjelder Epla - du har jo allerede gjort det meste når du har tatt bilder. Det er kjapt gjort å legge inn et produkt, og da er det jo der. Du trenger ikke tenke mer over det.

Villblomsten sa...

Kjempeflott :-)

Barneboden sa...

Hei :-)
Barneboden trekker Gavekort på 200,- kr
Hver måned
ALLE som har link til Barneboden.no på bloggen sin er med i trekningen :-)
Se mer info : http://barneboden.blogspot.com/
eller på Facebook

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...