- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 27. februar 2011

Lekebukse i rødt, hvitt og blått





Lekebukse etter eget mønster: posete i beina men smalere rundt livet og med innvendige lommer. Myk og elastisk ribb fra Hilco i livet og beina. Størrelsen er ganske fleksibel, ca 4-6 år vil jeg anta (modellen på bildet er 5 1/2).

Buksa er sydd i en av mine bukse-favorittstoffer, stretch dongeri fra S&S. Kløverstoffet i lommene er fra Deerdot, som dessverre har sluttet å selge stoff som metervare. Heldigvis har jeg et lite lager - som jeg frykter nå blir liggende i skuffen fordi jeg er redd for å bruke det opp. Men samtidig, fine stoffer gleder mer når de blir brukt enn når de ligger pent brettet nederst i en skuff. Det er viktig å huske!

5 kommentarer:

LilleRosin sa...

Kjempefine bukser! De ser ut som man kan leke ordentlig i dem, de lekebuksene dine.

manja sa...

Tøff!!
Likte veldig godt den fasongen!!

Carro/mysigtdesign sa...

Dina byxor här till mina favoriter i sybloggsvärlden. Underbara!

SiriR sa...

Så fin lekebukse:)

popetotrora sa...

Jättesöta byxor. Jag gillar det där klövertyget så mycket, men var dum nog att inte köpa något till mig själv. Och nu finns det inte kvar längre. :-(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...