- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 6. februar 2011

Pom-pon, tyll og Presanglotteri!










Hverdagsfest med tyll og pom-pons; ni nye penge/sminke/etc-punger med hilsen fra Skrekk & Gru. Pungene måler ca 13 x 13 cm og det er god plass til penger, kort, mobiltelefon, nøkler eller sminke. Jeg er skikkelig fan av disse pom-pon´ene i klare farger fra den lokale sybutikken og kjøpte like godt resten av beholdningen for en relativt stiv pris. Men er det fest så er det fest.

Skrekk & Gru har fundert litt over dette med blogg-lotterier og kommet fram til at det er på tide å takke alle følgere, lesere og hyggelige kommenatrer med historiens første Presanglotteri! Jeg håper du som leser dette har lyst til å bli med i trekningen om en presang fra Skrekk & Gru!

En av disse pungene kan derfor bli din!  Alt du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar hvor du forteller hvilken du helst vi ha. Det er veldig hyggelig om du vil bli ny følger, linke til inlegget eller legge meg til i din bloggliste, men det er helt opp til deg. Vi kjører flat struktur og gir alle ett lodd uansett - rett og slett på grunn av administrasjonsvegring.

Lotteriet er åpent tom 12 februar kl 2400 - Lykke til!

41 kommentarer:

Capricorn sa...

jeg vil svært gjerne være med :) og har helt klart en favoritt.. den med mummitroll;) du har foresten en veldig fin blogg, og lager utrolig mye flott :)

Cammi sa...

Jeg er med:) Likte utrolig godt pungen som var grønn med blått tyll på, sååå søt:) Og så følger jeg bloggen din!

Guro sa...

en ekte skrekk og gru-kreasjon hadde ikke vært å forakte Ü
en gul en, med pom-pon'er på hadde gjort meg glad!

Carro/mysigtdesign sa...

De är så himla glada och annorlunda dina fina börsar.

Linda sa...

skikkelig stilige!

Jeg ønsker meg den retro grønne blomsten med blått tyll :)

Lykkeliten - Ida sa...

Jeg ønsker meg den retrogrønne med blått tyll eller den med mummi på. Veldig fine allesammen!!! Liker bloggen din veldig godt! :)))3

Vibeke Mattson sa...

Min favoritt er den med mummitrollet og pom-pomene. Kjempetøffe. har lagt meg til som følger.

Trine Aga sa...

Syns den med Mummitrollet va kjempe stilig!

annesand sa...

Elsker denne spreke ideen din, altså. Elsker jo generelt ideene dine. Denne gangen falt jeg spesielt for grønn pung med gule blomster og røde støvbærere ;) Ønsker deg fine og kreative dager fremover!

grønn sa...

Å - de er så fine! Jeg vil gjerne vinne en! Aller helst den grønne med blå tyll :-)

Frk.Fjong sa...

Jeg likte veldig godt den grønnblomstrede pungen (bilde 5)
Men de med gule prikker var også søte.

Ü

litlokalen sa...

Åh, så gøy med presanglotteri :) Veldig mange flotte punger! Skulle eg vere så heldig å vinne, foretrekker eg den retrogrønne med blått tyll eller den gule med prikker :)

Fru Jippiyes sa...

Nydelige pompon'er! Og så er det utlodding og! Jeg er med og selv om absolutt alle var nydelige så ville jeg valgt den øverste, med oransje blomster og duskene, ja.

OktoberLeaves sa...

Så flotte de er! Gøy med pynt på sida! De gule med pompon er min favoritt!

trinepine sa...

Jeg vil gjerne være med.
Likte best den grønne med store blomster.

Arctic Mum sa...

Jeg er selvfølgelig også med, og liker veldig godt Mummitrollet:)

Snedig Snelle sa...

Eg blir gjerna med!! Ønske meg den retrogrønne me blomstermønster. Den va lekker! :-)

Helena sa...

Åhhh de är ju bara sååå coola!!! Tänk om jag har sån tur att vinna den gröna fina:) I såna fall blir det en 35-årspresent till mig själv...eftersom jag fyller år den 13 februari:) Håller tummar å tår!!!

Cecilie sa...

Jeg er svært gjerne med, digger det meste du gjør, og er stadig innom bloggen din for inspirasjon:)
Vil gjerne ha den grønnblomstrede med blå tyll!

rino sa...

Jag älskar dem! Nummer ett är nog den gulblommiga med alla bollarna, men den grönblå är också vacker...

Mitt skip er lastet med... sa...

WOW, så fine de var!!! Jeg vil gjerne være med - og vanskelig å si en favoritt blant alle de flotte, men måtte jeg velge så ble det den orangeblomstrede...

Marit

SiriR sa...

Åh, så kule!
Jeg vil gjerne være med!
Mange fine, men hvis jeg vinner ønsker jeg meg den grønnblomstrete med blå tyll:)

fabelblå sa...

Hadde vore gøy å vinne ein Skrekk og Gru-kreasjon! Dei gule med pompongar er mine favorittar :-)

IdéSpiren sa...

Så stilige de er - favoritten er de orange med gule dots på! Jeg har fulgt deg en stund, og liker spesielt de kule buksene du lager :))

Kristine sa...

Åjaaa! Min favoritt er den med Mummitroll, og jeg ser det er flere som har samme gode smak ;)

Janet sa...

Så stilige. Jeg vil veldig gjerne med i kampen. Jeg likte aller best den med mumiene, men alle var egentlig søte.
Finfin blogg, btw!

Retrobaby sa...

Jeg øsnker med Mummiene! :)

AttenKattenNoa sa...

Oj vad fina dessa var. Min favorit är den brun-gul-blommiga. Nu håller jag tummarna!

Villblomsten sa...

Flotte :-)

Tine sa...

Jeg vil veldig gjerne være med =) Vanskelig å plukke ut en favoritt blant alle skattene dine, men elsker de gul/grønne i retrostoffer!
Jeg følger bloggen din, du er en stor inspirasjonskilde =)

Hyttehuset sa...

Eg vil også vere med, og liker godt Mummitrollet eller ein gul med pomponar på.
Sjølv les eg jamnleg bloggen din for du er på blogglista mi. Spennande ting du lagar!

kavatglas sa...

oj vad mycket fint!! dottern min älskar ju mumin så jag får hålla tummarna för en sådan, tack för en underbar blogg :)

Marit sa...

Også jeg vil bli med her. Flotte punger som er like fine alle samme.

:)

Rina sa...

En på bilde fire eller fem kunne jeg tenkt meg.
Du er like flink som alltid, flinke du!

Anemone.made sa...

Kjempefine alle sammen! Den grønne med store blomster i stoffet synes jeg var superflott! Ellers var jo alle supre da!

Black Orchid sa...

Hei.

Fine kreasjoner. Likte den gule med blomster og ponponer best, i dag, minner om sol.

Ha ein fin dag.

-Black Orchid-

Edrun sa...

For noen flotte kreasjoner du lager! Jeg kunne godt tenke meg den brune med gule blomster og pompon'er!

LilleRosin sa...

Fine pungene! Jeg ønsker meg en med mummi. Vil matche de 43 kaffekoppene.

Anonym sa...

Du vet hvilken jeg liker garantert liker best! Den med bestemors putetrekk og blå tyll! Fy søren disse var kule Camilla!! Du slår til ;-D

ELKIKA

Carro/mysigtdesign sa...

Glömde jud skriva: jag vill allra helst ha den på femte fotot uppifrån, den i grönt.

astrid sa...

Takk for en inspirerende blogg som jeg stadig er innom.
Og heldigvis fikk jeg med meg at du har lotteri.
Om jeg er den heldige vinneren, ønsker jeg meg pungen med gule blomster.

Mvh astrid.d@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...