- engstelige monstre og andre kreasjoner -

fredag 11. mars 2011

Reiseklare pompon-punger




Pakket og klart for Chile, med en liten bunke pompon-punger som reisefølge (nå hørtes det ut som om jeg reiser med veldig lite bagasje, og det er vel egentlig ikke tilfelle). Ikke nøyaktig disse da, for de tenkte jeg kunne være til salgs. Det finnes jo grenser for hvor mange jeg trenger selv, og stabelen på syrommet er stadig voksende. Men nå tar både jeg og symaskiner en liten pause fra hverdagen, før vi gjenforenes om en liten stund - forhåpentligvis med ny giv og masse inspirasjon!

7 kommentarer:

popetotrora sa...

Jättefina allihopa! Som ett gäng söta karameller. :-)

Carro/mysigtdesign sa...

Lika snygga som alltid...

Mitt skip er lastet med... sa...

SUPERfine!!! :)

Marit

Eveline sa...

Å så herlige og fargeglade :) :) Smaker sommer !!

LilleRosin sa...

De er virkelig kjempesote!

Pia sa...

Herlige og fargerike! God tur!

Kristin sa...

Flotte punger! God tur til Chile!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...