- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 10. april 2011

Chillliskjørt #3







Det nyeste Chilliskjørtet i stretch-dongeri, blomsterlommer og grønne pomponner i siden.  Det er veldig behagelig å ha på, og strammer ingen steder. Mønsteret er egenkomponert. Jeg synes det passet fint med et annet stoff i lommene, og flere slike er underveis. Jeg liker klær som befinner seg midt i mellom hverdag og fest, og dette likte jeg så godt at jeg kanskje må beholde det selv.

Det er forresten fremdeles litt tid igjen til å stemme på din favoritt på Håndlaga 2011, dersom du ikke har gjort det allerede.

Ha en fin-fin søndag!

3 kommentarer:

Synnøve Olava sa...

Hei!
Jeg digger chiliskjørtene dine... :O) De er så fargerike, samtidlig som de er klassike i snittet. Liker godt pongpongenen... :O)

takk for den koselige kommentaren på bloggen min!

Innestemmen sa...

Enig med damen over. Så kule skjørt! Elsker mørk dongeri sammen med friske farger og rene linjer. OG at du har så mye fint til gutter, hurra! =)

LilleLeo sa...

Love it! Det sitter så utrolig bra på deg også.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...