- engstelige monstre og andre kreasjoner -

torsdag 7. april 2011

Guttetunika (?)




Dette er en ny skjorte-variant som egentlig var tenkt som en unisex-tunika. Men jeg er litt usikker, kanskje den er litt for jentete? Den er litt mer utsvinget enn Gynther sin modell og med strikk i ermene. Ellers likte jeg løsningen med halslinningen godt, for av og til er det greit med noe annet enn skråbånd. Lillebror likte den veldig godt, og sånn sett har den bestått testen. Men likevel....hva synes du, er dette en guttetunika?

10 kommentarer:

Trollemor sa...

Den var kjempefin!
... men jeg syns nok at den var litt for jentete ja:)

Trine sa...

Den er vild sød!! Og jeg ville gerne putte min yngste dreng i den:))

popetotrora sa...

Superfin! Jag blir osäker... men den är kanske lite väl flickig för en pojk.

SiriR sa...

Jeg har ingen gutter selv, så vanskelig å vite om den er for jentete.

Men søt er den iallefall:)

Vibeke sa...

Du lager så mye fint! Digger monstrene dine! Og skjørtene under her var jo superfine :) Du er flink!!

Ann Kristin sa...

Fantastisk

Marit sa...

Syntes den var knallkul jeg. Minner om gamle herretrøyer, men syntes det gule stoffet med rosa hjerter gjør den litt jentete. Kanskje ikke så masse lyse kontraster?

Vet ikke jeg, men flott var den uansett :)

Lillebølla sa...

Den var kjempefin!

Frihet-Natalie sa...

Flott tunika!!

Merete sa...

Den er rigtig fin :-)
Jeg synes helt klart, at den er til en pige.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...