- engstelige monstre og andre kreasjoner -

onsdag 13. april 2011

Lysegrønn Lekebukse




Selv om fargen på dette bilstoffet fra S&S var litt mer syrlig enn jeg hadde tenkt, synes jeg etterhvert at det er ganske friskt og vår-fint. Og ettersom jeg har hatt en tendens til sy litt quasi-gutteklær i det siste, tenkte jeg at en skikkelig guttebukse var på sin plass. Jeg klarte likevel å snike inn litt lilla detaljer for å tone ned det grønne litt. Men såpass kan man vel tåle på en guttebukse? Jeg tenker dette stoffet gjør seg fint som kjole også...så følg med :)

13 kommentarer:

Mette Kathrine sa...

jeg har selv købt stoffet, det er simpelthen så fedt :D

Carro/mysigtdesign sa...

Ser både skön och snygg ut.

Frihet-Natalie sa...

Herlig stoff!!!

Klikk deg innom bloggen min og gjett, mulig du vinner en premie!!!

Fin kveld!!

grønn sa...

Så stilig bukse! Det stoffet var nytt for meg - virkelig fint!

popetotrora sa...

Åh, vad det är fint, det dä rbiltyget! Önskar jag hade nån meter. :-)

Holdbart sa...

Väldigt snyggt med det prickiga tyget i fickorna!

They call me aggie sa...

Those pants are so cool!
I love the fabric. Where did you get it, if I may ask?
And is it a knit or woven fabric?

http://mishmashandmore.blogspot.com/

Muviduki sa...

Dette var ikke skrekk og gru, den var kjempe kul:)

Award til deg i bloggen min! God påske!

Nina/littleperky sa...

Byxorna ser snygga ut!

Muviduki sa...

Jeg bare rota, og sendte award til folk uten å sjekke følgerlista. For mye å tenke på ..nå er det påske!

Skrekk o Gru sa...

Så hyggelig å høre at dere likte denne buksa. Tusen takk!

Aggie: It is woven fabric, and you may buy it here: http://www.stoffogstil.no/Katalog/Bolig.aspx?group_id=8257&articleid=27819

Muviduki: Tusen takk for award!

LilleRosin sa...

Superkul!

Stoff fra Stoff og Stil altså? Jøss, hvordan klarte jeg å gå glipp av det?

LilleLeo sa...

Sinnsykt kul! Deilig fargemiks aldeles.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...