- engstelige monstre og andre kreasjoner -

fredag 29. april 2011

Stjerner, hjerter og litt påskeidyll

Stjernestoffet havnet hos meg ved en feil. Jeg trodde jeg hadde bestilt dongeri med prikker, men når stjernene først var i hus var det like greit å gjøre noe med det. Egentlig er jeg litt ambivalent til stjernestoff, uten at jeg helt vet hvorfor. Prikker er mere min greie. Også uten at jeg vet hvorfor. Jeg tar sats og velger å tenke at også dette er en unisex-bukse, til tross for rosa hjerter i lommene. Eget mønster, str. 2-3 år. 



Påskeferien føles allerede milevis unna (og det er den jo også, i et geografisk perspektiv). Fint med avbrekk fra hverdagen hvor en liten rosa radio er den eneste kontakten med omverden. Og fint med barn som setter sin egen agenda. Og fint å se at hjemmesydde klær tålet en støyt.




Og fint med helg, god lørdag og søndag til alle som er innom!

7 kommentarer:

Innestemmen sa...

Ekte mannfolk frykter ikke små hjerter i lommene =)
Buksa er knallkul
Mvh Siv

popetotrora sa...

Åh, så härliga vårbilder i solen! Och jag gillar verkligen stjärntyget på byxorna!

Beppe sa...

Buksene var supersøte ;) Skulle vært så liten, at man kunne daffet rundt i sånne ;) Klem Beppe

Marit sa...

Syntes det ble kjempefint med stjerner jeg :) Og selv om påsken gikk radig unna så er det jammen ikke lenge til sommerferien kommer :)

SiriR sa...

Jeg likte også stjernebuksa:)

Og såfine påskebilder, ser ut som om dere hadde det bra:)

Taija sa...

Really cute pants :-)

Sara Forsberg sa...

Jättefina kläder och djur du skapar. Hittade dig genom en annan blogg och kommer absolut att följa. Mvh Sara

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...