- engstelige monstre og andre kreasjoner -

tirsdag 3. mai 2011

Blå Chilli søker sommer






Jeg fant en blå 70-talls kjole på en bruktbutikk for lenge siden. Både fargen og mønsteret var fint, men kjolemodellen var av type ukledelig. Med jevne mellomrom har jeg kikket på den gamle kjolen, og plutselig skjønte jeg at kjolen måtte transformeres til et skjørt.

Og voilá: Chilliskjørt #4. Mønsteret er fremdeles eget, med skjult glidelås i livet -  og ja, pomponner også på dette. Framstykket klarte jeg å få i ett stykke, mens bakstykket har en søm midt bak. Synes det ble en fin effekt med mønsteret.

Sommeren skal bare komme...og den må gjerne vare lenger enn 20 min i år...

18 kommentarer:

janne.j sa...

Fantastisk fint skjørt!!! Elsker fargen og mønsteret på det:)

Gøjsen - Sarah sa...

Sikke en skøn nederdel! Sælger du af dem?

Innestemmen sa...

Ai ai ai! Nok et knall-skjørt=)
Ja, og de 20 minutters-somrene kan de ha for seg selv.. =)

Mvh Siv

grønn sa...

Stilig!! Det var bare utrolig kult...herlig stoff!

Synnøve Olava sa...

Kjempeflott Chili skjørt..., liker så godt detaljen med pongpong bånd! Også var det et fantastisk flott retro stoff. Kjeket med sånne bruktbutikker!

Elisa sa...

Oh wow! Det var saker det.

betine (i hælene på en nullergøj) sa...

hvor er den flot!!!

dorabella sa...

Men så snygg kjol!

annesand sa...

Helt utrolig lekkert! Og jeg er sikker på at det skjørtet søreger for at marinbiologen får tidenes sommer!!!

Carro/mysigtdesign sa...

Så jättesnygg! Önskar jag hade lite sommar att skicka dig...

Mariii sa...

Dette var bare heeelt SINNSYKT !! Den som hadde fått på seg ett sånt ett... du er bare DRITgod!

Funky Rebel sa...

FLOTT skjørt ;)
Herlig ;) ;) !!!!

Skrekk o Gru sa...

Så koselig å lese alle disse fine kommentarene - tusen takk:-)

Gøjsen-Sarah: for tiden har jeg ikke kapasitet til å sy slike skjørt for salg, men jeg kommer til å selge noen få eksemplarer etterhvert.

Hekkan Hekkel sa...

Du syr SÅ KULE skjørt! :) Eg diggar dei alle ihop :)

Ellen* sa...

Åh - det var et utrolig lekkert skjørt!! Mønster og farge og fasong! Og så digger jeg skjørt med lommer:o)

kreakris sa...

Superfint!

Barbro sa...

Du lager så flotte skjørt!!! Heil imponert og litt litt missunt! Elsker fargene på dette, blått er flott!

Jennie sa...

Så fantastiskt fin!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...