- engstelige monstre og andre kreasjoner -

onsdag 18. mai 2011

Skjørt igjen




Av alle travle måneder tror jeg mai er den travleste. For i tillegg til det jeg vil/skal/må gjøre, er det også mye reising, søknadsfrister, forskningstokt og hagearbeid (nå som sneen omsider har smeltet) som skal plottes inn på kalenderen.

Men det er ikke slike hverdags-ting denne bloggen handler om, men derimot om det som skjer på syrommet. Som for eksempel tilblivelsen av dette nye Chilli-skjørtet i dongeri. Det er så morsomt så morsomt å sy skjørt- og dette passer både til vår, sommer og høst! Lommene er av et favorittstoff som jeg nesten ikke tør å bruke, for jeg har bare en liten bit i form av en gammel kjole. Det passer veldig fint sammen med lilla. De gule ponpommene frisker opp. Skjørtet er i str 36, sånn ca og bor hos en venninne. 

6 kommentarer:

Mitt skip er lastet med... sa...

AH, kjempefint! Digger de skjørtene dine! :)

Marit

Innestemmen sa...

Ååå, heldige venninne =))
Superfint skjørt, igjen!
Mvh Siv

trinepine sa...

Kjempefint skjørt!!!

rino sa...

Snygg! Kul detaljer

litlokalen sa...

De er så flotte disse skjørtene dine :)Fantastisk lommestoff!

LilleLeo sa...

Det er bare knallfint, som skjørtene dine alltid er! Jeg har lyst på ett. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...