- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 5. juni 2011

Knytebukse i 70-talls stil




Denne 70-talls inspirerte knytebuksa er allerede en favoritt! Mønsteret fant jeg i den nye syboka "Made by Me", og den var veldg enkelt å sy. Kantebåndene er det vanskeligste på hele buksa. De er laget av ribb, og jeg synes det er litt kronglete å få det pent til. Men når jeg strekker ribben godt og deretter syr dem fast med tvillingnål går det ganske greit. Den turkise velouren fra Hilco er kraftig men supermyk og egner seg godt til bukser.

7 kommentarer:

LilleRosin sa...

Kjempefin!

De er så kule de buksene, uheldigvis brukes ikke selebuksen lengre. Kanskje man må få en til.

Linda Gjerde sa...

Me love <3 Den var kjempefin da! Jeg ble inspirert. Og fin farge hadde den også. God søndag!

Julia sa...

Så kul, nydelig farge :)

Innestemmen sa...

Yam! Digger! =) God søndag til deg
mvh Siv

Hekkan Hekkel sa...

Knallfin bukse! :) Du er så flink :)

Anonym sa...

Utrolig flotte ting du har - og du inspirerer til å prøve selv:) jeg lurer på hvor du får tak i det brede ribbebåndet du bruker på buksene dine i liningene?

Skrekk o Gru sa...

Veldig hyggelig å lese at noen blir inspirerte:-)

Anonym: ribb kan kjøpes som metervare blannet hos stoff&stil og sydilla.no.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...