- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 3. juli 2011

Sommerbluse



Jeg var så heldig å vinne syboka "Made by me" fra en gi-bort i vår, og  jippiyes-blusen er det andre mønsteret jeg tester fra boka. Blusen er bidraget fra damen bak denne fine bloggen. Mønsteret var veldig lett å forstå og blusen var enkel å sy. Jeg tror blusen ble litt stor til meg, så neste gang kommer jeg til å justere den litt i vidden.

Stoffet kjøpte jeg på Stoff2000 i København i høst, og er lett og fin og perfekt til overdeler (kanskje litt intenst med mine grønne hage-shorts, men men). Jeg kjøpte ganske mange meter bluse-stoff så planen er flere bluser. Altså etterhvert som jeg får sydd meg gjennom lista:-)

6 kommentarer:

grønn sa...

Kjempefin bluse! Tror jeg må skaffe meg den boka jeg og...

trinepine sa...

Så fin den ble.
Har akkurat sydd den samme selv, av ett dynetrekk.
Synes også den ble litt vid, pluss at jeg fikk veldig følelsen av å gå rundt i ett dynetrekk...
Kommer garantert til å sy den igjenn, men i ett annet stoff.
Er mye fint i den boka, som må prøves.
Veldig mye fint du syr også.
Gøy å kikke rundt på bloggen din.
Ha en fin uke:)

Arctic Mum sa...

Å, det var en fin bluse altså! Perfekt til ferien.

Trollemor sa...

Så heldig du var som vant! Og for en flott bluse det ble! Likte veldig godt fargene og møsnteret:) Og ja, den buksa var også lekker:D

Jeg har veldig lyst å prøve meg på dette mønsteret også, det ligger på to-do-lista mi.
Men først så lagde jeg SiriT`s kappeskjørt. Ta gjerne en titt:)
http://trollemors-hverdag.blogspot.com/2011/07/endelig-var-den-her.html

Mitt lille hus på landet sa...

Kjempefin! Holder på å sy samme modell selv:)

mynta sa...

Vilken härlig blus, snygg modell och fint tygval!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...