- engstelige monstre og andre kreasjoner -

tirsdag 2. august 2011

Kløverluer // kontrastfylt sommer

To luer til to sommerbabyer. Den brune i frotté fra Metsola, den gule i jersey fra Deerdot.
 Jeg liker enkelheten i disse luene, og at de former seg etter babyens hode. 

 




Og her pleier sybloggen å slutte, men denne gangen fikk jeg lyst til å ta med noen inntrykk utenfor syrommet, fra sommeren full av kontraster.

Del I: Ren idyll og sommerglede:

Torpet

Med nytrukket mynte-te på kjøkkenet

Del II: (ikke avsluttet) svimlende natur på Island (for et land!):

Gullfoss

Thingvellir (kontinentaldrift på nært hold)

Blå Lagune (magisk badeopplevelse)

----
Og resten av sommeres tragiske hendelser kom som en knyttneve i magen. 
Kondolerer Norge. 
Jeg håper du som leser dette har det bra.

3 kommentarer:

I en Sving sa...

Så flotte luer. Deilig når man finner et mønster som sitter godt. Ser ut som om Island er like spennende som jeg hadde forestillt meg. Kanskje jeg må prioritere en tur dit snart :)

Trist det som har skjedd her hjemme. Har ikke ord.

Ha en fortsatt fin onsdag!

Arctic Mum sa...

Hei, hei, vi gleder oss til dere kommer hjem!

Sara Forsberg sa...

Vilket underbart klövertyg,precis som på
70-talet :-) och gillar din mössmodell. Torpet ser ut som en riktig sommardröm. Trevlig sommar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...