- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 28. august 2011

Topp på årets siste sommerdag







Det er alltid gøy å sy noe nytt, og denne toppen har jeg hatt lyst til å sy lenge. Jeg liker det firkantede bærestykket med skråknepping, og at variasjonsmulighetene er mange. Toppen kan også forlenges til kjole, og den passer fint på høsten også med en genser under. Denne er sydd i stoffer fra S&S, og det prikkete er kjøpt i Seattle. Str. lillebror, dvs 3 år - og det var ikke lett å få lillebror til å akseptere at denne "kjolen" ikke var til han. Den hadde jo lilla hjerter! (og hvorfor skal det ikke være mulig å både like spiderman og lilla hjerter?)

6 kommentarer:

Trollemor sa...

Jeg elsker dette mønsteret!! Jeg holder på å sy nr 4 og 5 nå:) Ta gjerne en titt innom bloggen min å se på de;)http://trollemors-hverdag.blogspot.com/2011/03/det-viser-seg-det-at-jeg-innebrer-et.html

Toppen din hadde nyyydelige farger! Likte den veldig godt:)

Nina/littleperky sa...

Så snygg och fina bilder!

Tilla sa...

Kjempeflott fargesammensetning! Blir helt oppslukt av bloggen din. Tusen takk for masse fin inspirasjon:)

Carro/mysigtdesign sa...

Så, så, så fina tyger tillsammans.

Anette sa...

Nydelig! Kan man spørre hvilket mønster det er?

LilleLeo sa...

Den var kjempe fin, likte veldig godt sammensetningen av stoffene.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...