- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 30. oktober 2011

Biler og tyll, selvsagt

Jeg har en regel om at ingen stoffer er så fine at de ikke kan brukes, men med stoffet med de røde bilene var regelen litt vanskelig å følge. Når det først skulle brukes var det i allefall innlysende at de måtte bli til jenteklær. I samme åndedrag fant jeg også fram enda et bilstoff og lagde en kjole til. Litt tyll-pynt i kanten gjør kjolene kledelig forvirrede - synes jeg i alle fall. Spencer kjolene er i str. 1-2 år.





Hvem vet, kanskje finnes det jenter der ute som er glade i både biler og tyll? Jeg håper det!

8 kommentarer:

OktoberLeaves sa...

Så tøffe kjoler! Elsker den første!! Kjekt å se jenteklær med biler på :)

Rarerina sa...

supersuperfine! jeg vil kjøpe den rosa, jeg.

Sommerfjøsen sa...

Så fine! Har brukt bilstoffet på en stol til snusket mitt! HAr også så lyst å sy kjoler, men må finne et mønster... Ikke så rask! Menne, ikke til min da siden han er gutt, men kanskje til ei anna tøtta? Fin fin fin!

popetotrora sa...

Så himla fint!! Jag älskar när man använder "killtyg" till tjejkläder eller tvårtom! :-)

Pia sa...

Stilige kjoler!

AvMeg sa...

En kjole etter mitt hjerte! Selvsagt skulle det fine bilstoffet brukes til en kjole - like selvsagt som til noe annet!
Digger stilen din :-)

Happy Find sa...

Adorable! I love the fabric and the simple design is timeless.

Magnhild sa...

Knallfine kjoler. Likte veldig godt den kreative vrien med tyll i sidesømmen!

Mvh Magnhild
http://magnhildn.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...