- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 2. oktober 2011

Ny lekebukse-modell





Vanligvis lager jeg lekebuksene med sidesøm og lommer, men til de minste (1-2 år) kan det være greit å sy dem uten sidesøm. Så da har jeg tenkt litt på hvordan buksene kan pyntes opp uten de fargerike lommene jeg pleier å sy på, og har kommet fram til denne modellen med fargerike legg i buksebeina. Leggene er sydd av stoffrester og variasjonsmulighetene er uendelige - det liker man! Buksene er i str 1-2 år og 2-3 år, og den største passer såvidt på modellen på 3.5 år.

Jeg holder på med noen mere kjønnsnøytrale eksemplarer også, og alle sammen skal med på julemarked 19 og 20 november. Det er gøy med marked, og det gir inspirasjon til å henge rundt på syrommet i tide og utide - og drømme om mere sytid:-)

6 kommentarer:

Nina/littleperky sa...

Så snygga! Fin nyans och fina detaljer.

HobbyMegHer sa...

Helt nydelige bukser!!

I en Sving sa...

Så flotte bukser. Artig måte å pynte opp på :)

ekteheimelaga sa...

Kule bukser! Herlig med det gule stoffet opp mot det lilla! Elsker den fargekombinasjonen! :)

Lykke sa...

Kjempe flotte bukser! Er svak på lilla..

LaLa`s Loft sa...

Utrolig mye gøy på bloggen din. :) Elsker skjørtene med monster, å denne boksa med lilla og gult var bare helt perfekt :) Her kommer jeg til å stikke innom innimellom, det er helt klart :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...