- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 16. oktober 2011

Tid for skrekkelig skumle skjørt





Det er én tid for alt. Nå er det tid for skumle skjørt. Intet julemarked uten en liten bunke med slike skjørt - eller aller helst en stor bunke. Dette er i allefall de første ut, og hvor mange det blir til slutt er det tiden som avgjør.

Skjørtene er i str 98, 110 og 128 og kan brukes lenge på grunn av strikken i livet. De er sydd i lilla babycord med detaljer i et nydelig rosestoff som jeg kjøpte i Normandie en fin sommerdag. Og nå kjente jeg en plutselig lengsel til sommer. Jeg tror jeg må finne fram noen flere blosmterstoffer i dag.

5 kommentarer:

Solveig sa...

Så mye fint du har sydd!
Jeg legger bloggen din på bloggrollen min, jeg!
Ha en fin uke!

AvMeg sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
AvMeg sa...

Så fint med kontrasten mellom "monster" og rosemønster :-)

rockefår sa...

Jeg digger monstrene dine - de er morsom-skumle og passer tydeligvis overalt, også sammen med søte og "sarte" roser!

Kanskje det er tingen, skumle og kule monster til skolegutten. Men da må det garantert være fritt for blomster og selvsagt ikke kjoleform:-)

::Moia sa...

Virklig stilige:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...