- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 13. november 2011

Høstkjoler og høstluer

Tre høstkjoler i babycord med høstfarger - og to lune høstluer. Jeg liker dette kjolemønsteret som har bærestykke og knepping bak. Den sitter fint på og er lett å kle av og på. Kjolene er i str 2 og 3 år. 






Snart er det tomt for verdens fineste og mykeste cordfløyel med kirsebær, jeg håper det finnes mer der ute. Luene er sydd i et 70-tallsmønster (litt modifsert), er foret med fleece og passer barn fra ca 2-4 år. Den siste lua er sydd i dongeri og en liten rest grønnt vintage-stoff. 



Det er alltid vemodig å sy opp de siste små restene av favorittstoffene, men jeg vet at nye favorittstoffer venter på å bli oppdaget der ute i verden et sted! God søndag alle sammen, min skal tilbringes ved symaskinen og forhåpentligvis kommer jeg i mål med alle påbegynte prosjekter som skal med på messa neste helg!

3 kommentarer:

Miriams små detaljer sa...

Så utrolig søte! Du er så flink!

Silje og Vibecke: sa...

Finfint som vanlig:)

Vi har kirsebærstoffet i bomull, ikke cord. Det ser ihvertfall helt likt ut. Vi fant vårt i kjelleren på en skole i København.

Carro/mysigtdesign sa...

Jättefint, som vanligt. Har du lust att byta luv-mönster mot något???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...