- engstelige monstre og andre kreasjoner -

onsdag 23. november 2011

Voksenskjørt og kort oppsummering av årets marked

Årets store sy-spurt kulminerte i deltakelse på Tromsøs designmesse, "Et marked".  I år hadde jeg også med noen voksen-skjørt, og det var gøy å se at det var mange som likte dem! De to lilla skjørtene under fant seg nye eiere, og er sydd i god lilla cordfløyel med stretch og ulike detaljer i lommer og i sidesømmen. 





Noen gode bilder fra markedet har jeg ikke, bare noen tåkete mobil-bilder. Men utrolig gøy var det! Fint var det også å treffe mammaer og pappaer som gjerne ville ha litt tøffe kjoler og skjørt til døtrene sine, eller en fargerik bukse til sønnen sin. Og så var det hyggelig å registrere at unisexbukser var noe som slo godt an.

Det aller beste var selvsagt å treffe så mange hyggelige mennesker i løpet av så kort tid! Tusen takk til alle som fant veien til Skrekk & Gru sist helg!






3 kommentarer:

Rarerina sa...

Takk for sist, utrolig gøy med marked. Spent på niesas reaksjon når jeg lurer på henne skjørt med biler, i brun og orange. Du lager så mye bra!

AvMeg sa...

De skjørtene var skikkelig fine - jeg kunne godt ha kjøpt et slikt et!
:-)

I en Sving sa...

Så moro med marked. Skal kaste meg ut i det i januar og gru-gleder meg litt tid det altså.

Jeg har julegave-give-away på bloggen min nå. Kom innom da vel. Bli med og kanskje nissen kommer til deg?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...