- engstelige monstre og andre kreasjoner -

tirsdag 27. desember 2011

gul jul

Veldig gule slumrebukser til minstemann, sydd i verdens mykeste velour fra Hilco og kantet med bred ribb i livet og i beina. For å få effekten med press i buksebeina har jeg sydd en smal bise, lett som en plett og litt retro-fint også.

For at buksene skal holde seg oppe selv etter lang tids bruk (når ribben har blitt slakkere), har jeg sydd inn en anorakksnor med snorstopper. En veldig populær detalj viste det seg, så heretter kommer nok de fleste buksene med snøring!




Jeg håper at alle fikk den julen de hadde håpet på, og ønsker alle en fortreffelig romjul:-)

16 kommentarer:

Silje og Vibecke: sa...

Gult er kult og det gjelder ihvertfall disse buksene, du er så flink:))

Frøken OppNed sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Frøken OppNed sa...

Skikkelig stilig bukse :)

Linda sa...

gult er kult!Utrolig stilig bukse, likte snoren :)

Tabea Himmelmann sa...

I like it!

LaLa`s Loft sa...

Stili!! Digger at man bruker farger, er altfor få som tør :)
God Romjul :)

chili og kjærleik sa...

Åh, kulaste buksa!!

Miriams små detaljer sa...

Kjempestilige bukser! :) Kul farge og kul snor!

Ulla sa...

kjempekule bukser! :) Er kjempeglade i buksene jeg har handlet hos deg tidligere:)

Nina/littleperky sa...

Snygga!!!

Anna GL (ekte heimelaga) sa...

Herlig flott gul bukse! Og digger ribben! :)

Ingvild sa...

flotte bukser :D
ønsker deg en fin romjulstid

Rarerina sa...

å den så digg ut! lager du til meg også? hihi.
god romjul til dere.

Monstermønster sa...

Veldig, veldig fin!

Ymmeli sa...

Et riktig godt nytt bloggeår ønskes deg!

Frihet sa...

Jeg liker gult!!! Godt nyttår!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...