- engstelige monstre og andre kreasjoner -

onsdag 14. desember 2011

Fin Fungus




Jeg har registrert at sopp er temmelig populære i bloggverden. Selv synes jeg sopp er veldig interessante skapninger- de er jo verken planter eller dyr, men noe helt for seg selv! Og så er de jo dekorative selvsagt, og jeg regner med at det er derfor de er så populære.

Uansett, dette sopp-stoffet har jeg hatt ligget i skuffen siden jeg sydde poser beregnet til kantarellfangst for to år siden. Da det plutselig dukket opp på sybordet endte det altså med denne buksen i str 3-4 år - med fin-fine eksemplarer av Fungus! 

5 kommentarer:

Silje og Vibecke: sa...

Superduperflott som alltid!

Bøllemamma sa...

Sopp er bare kult, og de her soppene var kjempeflotte :) (likte buksa og ;) )

Annwes sa...

Tøff bukse, då er det berre å take med barna på sopptur! (I familien vår er det pappa'n som står for slikt, saman med svigermor. Kanskje ein dag eg kan overvinne min giftsopp-frykt og bli med, hehe)

Anonym sa...

Stilig sopp bukse!

Hilsen Siri - Miss Iris

Motor Forlag sa...

Vil du være med å lage Norges beste sybok? Send inn bidraget ditt innen 15.februar og vær med i konkurransen om å bli presentert i oppfølgeren til "Made by me. Sybloggernes beste oppskrifter." Hvis du deler denne informasjonen på facebook eller blogger om konkurransen innen 23. desember, er du også med i trekningen om et gavekort fra Stoff og stil på 2000,- Les mer på facebook-siden vår, https://www.facebook.com/#!/pages/Motor-Forlag/122555527796913
Hilsen Motor Forlag.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...