- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 29. januar 2012

Ekte hjerteknuser-kjole

Denne kjolen måtte bare lages. 
Jeg har ingen spesiell plan med den,
men ideen har jeg hatt i lang tid. 
Jeg liker veldig godt hjerter, altså av den anatomiske typen, 
og ungene spør stadig om hvordan et hjerte egentlig ser ut.
Med denne kjolen får de svar.





Kjolen er i str 2-3 år, men er åpenbart romslig i størelsen siden den passer en på snart fire. Den er sydd i mørkebrun lin, og er halvfóret med en avlagt skjorte. Gjenbruk gjør hjertet glad:-)

7 kommentarer:

Rarerina sa...

Takk for at du viser et virkelig hjerte!

dorabella sa...

Nej vad häftig!! Som sjuksköterska gillar jag den skarpt!

Kisser Laptern sa...

Super ide!
Ja,genbrug gør hjertet glad.

Glædelig søndag.
KIrsten

Monstermønster sa...

Oioioi! Jeg falt pladask!

rockefår sa...

Artig!

Det eneste som mangler for å gjøre det til anatomilærebok, er rødt og blått for å skille venøst og arterielt..... hi,hi
- veldig bra!

Inghild sa...

utruleg bra!

Elisa sa...

Endeleg ein hjertekjole etter (kremt) mitt hjerte! Det har jo kanskje gått litt inflasjon i den vanlege typen hjerter, spør du meg. Veldig kul!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...